باشگاه حقوق اساسی پژوهشکده شورای نگهبان راه اندازی شد.


به منظور توسعه و ترویج دانش حقوق اساسی و ارتقای ارتباطات علمی پژوهشگران و علاقه مندان حوزه حقوق اساسی با پژوهشکده شورای نگهبان، همزمان با چهل و یکمین سالروز تأسیس شورای نگهبان، باشگاه حقوق اساسی در پژوهشکده شورای نگهبان راه اندازی شد.
کلیه دانشجویان یا دانش آموختگان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حقوق و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌ها در کلیه گرایش‌های رشته حقوق می‌توانند درخواست عضویت در این باشگاه را ارائه نمایند.
بهره مندی از تخفیف خرید محصولات و کتب انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان، اولویت داوری و چاپ مقاله در فصلنامه علمی پژوهشی دانش حقوق عمومی، امکان چاپ اثر علمی برتر اعضای باشگاه در انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان، اولویت ثبت‌نام و تخفیف شرکت در کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های علمی، مدرسه‌های تابستانه و زمستانه، رویدادهای علمی و شبیه‌سازی، اردوهای علمی و تخصصی و … از مزایای عضویت در باشگاه حقوق اساسی پژوهشکده شورای نگهبان است.
علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی ( nashr-rc.ir ) فرم عضویت در باشگاه را تکمیل نموده و درخواست عضویت خود را ثبت نمایند و از مزایای عضویت در باشگاه حقوق اساسی بهره مند شوند.
گفتنی است عضویت در باشگاه حقوق اساسی در این مرحله رایگان است و با تأیید کمیته جذب علمی باشگاه، عضویت نهایی خواهد شد.